Care sunt pasii pentru pregătirea campaniei Google Ads de succes?
In articolul de mai jos vrem sa prezentam cei 8 pași esențiali pentru pregatirea campaniei Google Ads pentru un succes garantat. Acest articol vă va ajuta să înțelegeți factorii cheie în configurarea unei campanii eficiente precum si modul de lucru si colaborarea cu noi astfel incat sa se îndeplinească obiectivele specifice de publicitate.
- Stabilim obiectivul de publicitate
Fiecare campanie începe prin alegerea unui obiectiv clar. Acest obiectiv va ghida campania către obținerea unui rezultat specific. Alegem obiectivul care se potrivește cel mai bine scopurilor voastre, de exemplu, dacă dorim să creștem traficul pe site, alegem un tip de licitație precum Maximizare clicuri.
- Vânzări: acest obiectiv vă ajută să creșteți vânzările online, în aplicații, prin telefon sau în magazin.
- Clienți potențiali: acest obiectiv vă ajută să obțineți mai mulți clienți potențiali sau alte acțiuni valoroase de la clienții dvs. potențiali.
- Traficul site-ului: acest obiectiv vă ajută să creșteți numărul de vizitatori ai site-ului dvs. sau a altor destinații online.
- Evaluarea produsului și a mărcii: acest obiectiv vă ajută să creșteți gradul de cunoaștere și de interes al clienților pentru produsele sau serviciile dvs.
- Gradul de cunoaștere a mărcii și acoperirea: acest obiectiv vă ajută să ajungeți la un public larg și să creșteți gradul de cunoaștere a mărcii dvs.
- Promovarea aplicațiilor: acest obiectiv vă ajută să creșteți instalările și interacțiunile cu aplicația dvs.
- Alegem un tip de campanie
După ce am stabilit obiectivul, găsim o listă de tipuri de campanii recomandate pentru a-l atinge. Tipul de campanie determină unde vor fi afișate anunțurile noastre și cum vor arăta. Luăm în considerare opțiunile disponibile și alegem tipul care se potrivește cel mai bine nevoilor noastre.
- Stabilim un buget
Setăm un buget zilnic mediu pentru a controla cheltuielile cu licitația pentru anunțurile noastre. Bugetul poate fi ajustat în orice moment în funcție de performanța campaniei.
- Alegem licitația potrivită
Dacă am definit un obiectiv, selectarea tipului de licitație va fi ghidată de recomandările pentru focusul licitației, precum „conversii”. Asigurăm că licitația este aliniată cu obiectivul nostru specific.
- Adăugăm active la anunțuri
In pregatirea campaniei Google Ads avem in focus tipurile Search, Video, Discovery și Performance Max, unde putem îmbogăți anunțurile cu informații suplimentare, cum ar fi linkuri către site, direcții sau numere de telefon. Aceste active cresc atracția anunțurilor și pot influența pozitiv rata de clicuri.
- Cream grupuri de anunțuri
Pentru toate campaniile, cu excepția celor de Shopping și Performance Max, grupăm anunțurile similare împreună în jurul aceluiași target. De exemplu, grupăm anunțurile care se concentrează pe aceeași temă și le targetăm către publicul relevant.
- Selectăm targetul
Targetarea ne ajută să definim cât de restrânsă sau largă poate fi audiența pentru anunțurile noastre. Alegem cu atenție cuvinte cheie, audiențe și alte criterii de targetare pentru a ne concentra pe clienții interesați.
- Configurăm conversiile
Urmărirea conversiilor este esențială in pregatirea campaniei Google Ads, pentru evaluarea performanței anunțurilor noastre. Ea ne oferă o perspectivă clară asupra acțiunilor întreprinse de clienți pe site-ul nostru, îmbunătățind eficacitatea campaniilor noastre.
Cu acești pași în minte, suntem pregătiți să ne lansăm într-o campanie Google Ads de succes.
Daca informatiile de mai sus ti-au conturat o idee legata de avantajele si necesitatea unui promovari online de scucces, noi te asiguram de intregul nostru sprijin in ceea ce priveste orice demers de promovare online. Digital Bytedesign este agentie Google Partner si aplica cele mai bune practici in cadrul campaniilor pe care le gestioneaza pentru clientii sai. Pentru orice proiecte de promovare, de o mai mica sau mai mare amploare, va stam la dispozitie.